Thursday, June 16, 2011

PUTERA AYU!!!!

Pelik jer bunyinya kannnnnnn? Tapi memang nama kedai ni macam tu....tak caya tanya Qi Jalan Jalan Cari Makan tu.....aku tak tipu bukan puteri ayu tapi putera ayu....

Hahahahha....macam kelakar jer namanya....tapi makanan kat sini okey jer.....murah pulak tu....walaupun nampak macam tempat mahal jer....tapi harga makanan lebih kurang sama dengan harga makanan kat gerai....so ko pilih nak makan sini ke nak makan kat gerai???? Hahahahaha....mestilah makan sini lagi lagi aku yang belanja korang kannnn???? Cehhhhhhhhh


ni semua muka teruja nak g makan free kecuali aku yang kena bayar...huhuhu bukan bayar tuk diri sendiri jer tapi bayar tuk semua sekali termasuk camerawomen yang tangkap gambar ayu kitaorang semua ni....wakakakaka.....

masuk dalam semua blur blur tak tau nak makan apa....lagi kelakar si Teha order kopi....siot betul....aku bantai gelak situ jer....siap tambah susu lagi tuh....

aku cuma makan ni.....tu pun tak abis....


sebab sebelum pergi aku dah belasah nasi nga tomyam ayam.....my bf yang baik ati tolong beli....tapi tu pun aku makan sikit jer....share nga Nurul...


ni muka semua dah kenyang batak dah.....camerawomen tadi pun dah masuk dalam gambar....kenyang beb baru ada mood nak bergambar....huhuhu...dia yang kata....

No comments: