Tuesday, March 19, 2013

Jack The Giant Slayer….



Sangat best!!! Hehehe…. Berapa minggu dah citer ni kat panggung??? Kiter baru tengok semalam…. Best sangat I tell u….=)


Tak de rasa citer ni meleret leret sampai I rasa mengantuk langsung….. sekejap jer rasanya jalan citernya… dapat kacang, kacang tu jadi pokok, naik atas, jumpa gergasi… suka suka…. Hehehe… fefeling bebudak pulak rasanya….lagilah semalam tengok sambil makan kuaci… hahahahaha….


Lepas abis dalam pukul 12++ terus pecut KD cari McD… hehehhe…teringin nak makan ayam goreng McD…. Tak tahu kenapa I punya taste… ayam Mc D lagi sedap dari KFC… hahhahaa…..statement……..





8 comments:

Pen Biru said...

tgok poster pun dpt agak citer pokok kacang,,cm best ye...

Falsya said...

nak tgk nak tgk nak tgk....;(

Cho Zila said...

kawan opis kata best... kenalah gi tengok,,,,

Syida Rasyidah said...

dah tengok daa.. serius best,kan?

intanfirdaus247 said...

salam pinky…wah dah tengok dah eh..memang best kan..memang x rugi tgk.hehe..
pasal perfume tadi:
miniature perfume sephora (serius botol cute2 dan boleh buat koleksi) ada dr 4 – 10 ml (rm20)
vial perfume sephora punya 5 ml – rm 10..beli banyak kak intan bagi diskaun..:))..

Myra Jay said...

Ramai cakap citer ni best ;)


MJ suka ayam Mekdi berbanding KFC ;D

Hasrina said...

now banyakkan cerita lama2 cenggini buat pilem....tgk hansel n gratel xbest

nea lopah said...

nak tengok jugak lah... setuju dgn statement ayam goreng mekdi lg sdp dr KFC. nk plak yg spicy..mmg sedap!