Friday, March 15, 2013

seru dah sampai...........



Dah lama tak buat entry pasal handbag kan???? Huhuhuhu…. I betul betul insaf nampaknya lepas dapat handbag snake printed hehehehe…. Guna handbag tu sampai lenjang…. Semalam baru tukar sebab sekarang damansara asyiklah hujan…. So, tak boleh bawak handbag tu lagi… nanti masuk air daaaaaaa


Alternatifnya sekarang guna handbag leather tiruan wakakkakaka…. Senang kena hujan pun luar jer… dalam yilekkkkkk…. Ehhhhhhh cakap pasal handbag ni…. satu handbag yang atar repair lama gilerrrrrrrrrrrrrrrr tak siap siap lagi… dah masuk 2bulan lebih dah ni…. aiseymennnnnnnnnnnnnnn


Tapi.... hehehehe…. 2 minggu lepas macam tu…. dapat voucher… kihkihkihkih…. Terasa macam nak guna sesangat… tangan duk gatal gatal nak beli handbag…. Seru dah datang ni… orang kata kalau dah sampai seru buat macam mana pun tak boleh nak elakan??? Hahhaha… pandailah aku…=P


Tapi kalau boleh tak nak pakai lagi… I nak tunggu satu lagi benda…. Hahhhhhhhhhh kalau dapat yang tu baru syok shoppingggggggggggggggggggg….













7 comments:

nea lopah said...

nealopah dpt jugak baucer padini.Tp rm10 jer.huhuhu

intanfirdaus247 said...

hahaha..rupanya pinky giler handbag yer....:)

Myra Jay said...

Okla tu, mudah-mudahan dapat ye, boleh p soping :D

MulutPayau said...

Semoga apa yg diimpikan menjadi knyataan

MystoryPic said...

saya tunggu gaji je nih... baru boleh shopping

Cheq Kaq said...

nk tengok handbag baru

Hasrina said...

kalau bab sopping excited je kan pinky

p.s. kite baca dengan nada excited