Wednesday, March 27, 2013

mood happy....




Happy happy happyyyyyyyyy hehehe…. Baru dapat called handbag yang antar repair dah siap…. Wahhhhhhhhhhhh suka sangat…. Dekat 3 bulan antar baru hari ni siap….. buat keja ke tak korang ni??? lama bebenor….. padahal hantar repair sikit jer…..haippppp


Lantaklah janji dah siap…. Lambat ke cepat ke tak de hal punya….. tak sabar nak g pickup… harap harapnya sama macam I antar hari tu…. tak nak calar balar handbag tu…. i jaga punyalah bagus…. Jangan korang nak kaki kaki kan handbag tu… hahhaha…kaki kaki kooooooo


So……. Malam ni kalau rajin nak pergi amik…. Kalau rajin… kalau tak………. Tunggulah weekend nanti………sob sob sobbbb

3 comments:

combi said...

3bln??perghhh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ptt la suka 3bln lamanya dok nunggu nk siap hihi

Hasrina said...

gituuu