Thursday, March 7, 2013

Rock ooooo ….



Hahhahaa… macam dah dibagitahu hari tu…. Nak tengok sangat citer ni…. sejak hantu kak limah tu… terasa macam Mamat Khalid ni awesome…. Hahhahhaha….. matiklahhh muntah ijoooo u all….


Kiter masuk panggung nak gelak sakan…. Tak moh tengok citer sesedih, tak moh citer berat berat yang nak kena duduk dediam pastu pikir apa motifnya….dasar pemalas memang cam ni…. tak payah nak heran sangat… ahaksssss….


So… hari ahad malam tu kiter tengok yang pukul 10.00pm…. panggung tak penuh… separuh jer… I likessssss…. boleh tengok dengan amannnnnnnn….  Start start citer dah gelak besar kiter…. Okayh… jalan citer best… compare dengan rock dedulu….


Cuma…. Yang tak bestnya…. Part Que haidar pegang tuttttttttt dia, bab tunjuk perut… udah lah muncit… tak shuker… I is pemalu… tapi dah cakap rock memang sempoilah rock kapak dulu…. Hahahhaha….

Dari 5bintang kiter bagi 4bintang…. Pegilah tengok korang… tak rugi sebab boleh gelak terbahak bahak….hehehehe….



9 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik pun macam teringin nak tengok cerita tu. :)

zana fahmi said...

Rock yg dulu pun tak jemu tgk. Que mmg superb la lakonan dia. Tp akk belum tgk...huhu

Falsya said...

kite mmg nak tgk..weekend nie nak ajak somi laaa..hehe

❤Kamsiah❤ said...

lawak sesangat ke..:)
salam kenal & follow sini

NM02 said...

bila nak p tgk ni!!!

intanfirdaus247 said...

kak intan x pi tgk...tunggu dvd..boleh gitu..hehe

Cik Syida said...

tu laa, nk tengok sgt.. semua org cakap cite ni best :)

Myra Jay said...

Ramai cakap citer ni best.. takpe nanti leh download..heheee

Hasrina said...

kite nak tengokkkk xde org nak tgk n kiter..eeeee