Friday, October 19, 2012

Addicted!!!

Huhuhu…. Sekarang gua addicted lak dengan baju baju keja macam ni…… dah terkumpul beberapa helai dah….. bila nak kuar trend lain ni???? grrrrrrrrrr
Eh… pernah tak korang beli baju sama tapi kaler jer lain lain???? Huhuhu sejarah terkumpul… aku ni banyak kali beli baju sama cuma warna jer lain lain…. Lagi lagi baju tu murah dan berkenan giler tapi kekadang tak berkenan giler pun aku beli….sebabnya??? murah..…. Hahhahhahhaa…. Cer tengok ni….


 
Yang ni beli kat padini…. Yang ni beli kat kitchens….. wakakkakkaka…



Lebih parah lagi baju nga bebudak housemate pun sama…. Hampagas…. Setiap kali nak kuar mesti kuar dialog “kak za jangan pakai baju pink…. Quya jangan pakai baju pink….” Asparagus betul….





10 comments:

Myra Jay said...

Hheee, mujur myra p keje pakai uniform, kalau tak sure jenuh nak membeli :)

Tp kalau dah berkenan memang beli punya walau patern sama; D

Kakcik Nur said...

Kalau hati sudah suka, semuanya indah saja... (lirik lagi Uji dan Hail tu)...

Falsya said...

betul3 addicted nieh..hahaha..biar sama ngan kawan sendri jgn samam ngan org yg xkenal...heheh

ieda said...

itulah kalau dah bekerjaya kann
x kan nak pakai yg sama aje hari2 kann huhuhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg kompom addicted ni haha

nur anis said...

baju jenis macam tu agak selesa kan?

p/s : bagi saya, produk simplysiti tu agak ok ka..:)

p/s : akak..saya rasa header tu agak besar saiznya..nanti saya emel yang kecik sikit ye...

Hasrina said...

cutenya mcm tu...

zOeY zAu YaH said...

alaa..pakai lah sama leh sedondon haha..tp lawa2 :)

Zila Zainal said...

kita pun byk baju2 cani. best laa pakai gi keja baju longgar2 gini. berangin je kan ekeke

IntaNBerliaN said...

rs mcm sy pnh beli baju sama tp warna lain2.. hihi