Wednesday, October 17, 2012

apa kes???

Kita ni merata rata boleh pergi kalau kita nak… memanglah kena sediakan duit… sebab tu perancangan itu penting….. rancang jer mesti automatic kita pun mula menabung…. Bila dah cukup duit hujung dunia pun boleh pegi….
Tapi sampai bila nak enjoy??? Sampai bila nak terkinja kinja amik gambar bagitahu kat semua orang dah sampai sana sini…


Mana tangungjawab kita??? Pikir pikirkanlah…..=( masa sihat tubuh badan boleh bekerja guna tulang 4 kerat okayhlah… tapi esok esok macam mana??? Padahal contoh kat depan mata….

7 comments:

Myra Jay said...

Sabar ye kak :)

Myra memang suka berjalan, dan kalau boleh banyak tempat nak p sementara masih sihat dan berkemampuan ;D

Kakcik Nur said...

Kita kena juga bersedia untuk waktu tak terjangka, kan?

Hasrina said...

why babe? marah nampak. cool ok

kakchik@ella said...

sediakan lah jugak sedikit 'fund' untuk hari hujan.

duit yg ada bukan sekadar untuk bersukaria sahaja. Kan Pinky kan?

Falsya said...

lain mcm je u..sabar kayh..;)

nur anis said...

kena ada simpanan dari sekarang..:)

lelamaisara said...

ape kes...sabar ye dear....