Saturday, January 5, 2013

bujang vs kahwin.....

sapa cakap hidup bujang ni senang??? dan sapa pulak cakap hidup berumahtangga senang??? adilkan???


orang bujang especially me lah.... time cuti bukan boleh goyang kaki.... sama jugak dengan orang yang dah kawin... cuma kita tak busy dengan suami dan anak anak....hahhahaha.... orang bujang tetap kena buat keja lepas balik kerja, kena jugak buat keja masa hari cuti, minggu.... sama jer.... bezanya banyak dengan sikit....


tak adillah bila bab orang bujang sesuka ati jer label macam macam.... ko lah datang ko kan bujang.... akak lainlah sibuk dengan anak anak, nak masak lagi, mengemas umah.... huhuhu.... abis kami ni tak kemas umah ke kak??, tak masak ker??? even nak makan tuk isi perut sendiri pun kenalah masak.... bukannya makanan datang lepak depan mata macam yang akak pikir tu..... haishhhhhhhhhhh..... apa daaaaaaaa kami ni tak basuh baju  ker??? silap silap kami lagi teruk kak... basuh baju pakai tangan jer.... lainlah akak atau semua ibu berkerjaya, suri rumah..... mesti pakai washing machine kan???? ahakssssss jangan marah... kalau u all pakai tangan i very salute okayh!!!


janganlah bias sangat... jangan pikir yang bujang tu buat keja senang jer.... memang ada yang macam tu tapi tak semua.... dan yang dah kahwin pun kita tau tak semua perangai macam tu....peace........

 

4 comments:

MystoryPic said...

setuujuuuuu sangat.... org bujang A to Z tanggungjawab atas kepala sendiri

intanfirdaus247 said...

org bujang memang segala keputusan dan tanggungjawab atas diri sendiri..kita makan ke x makan ke x ada sapa yg tau (ni kalau duk jauh dr famili lah )...akak dah pernah rasa zaman tu,.memang kena survive

Hasrina said...

kan,,,kn profesional lah..kalau hal kerja....

Anonymous said...

Is actually usually true that nearly all brands posses to sell her prices at price cut price on completely different occasions [url=http://www.tiffanyandcoonsale.net/]tiffany outlet[/url]
Moreover, the fight wear from Vicious Circle are highly flexible and among the most durable items available in the marketplace [url=http://www.2013tomsshoes-outlet.com/]cheap toms[/url]
Owning this understanding at their disposal will guide potential ugg Australia patrons to be equipped to purchase a excellent merchandise [url=http://www.thomassaboonlineoutlet.co.uk/]thomas sabo charms[/url]
It has a very soft texture but no protectant topcoat, which makes it susceptible to dirt and staining [url=http://www.cheapestlouboutinshoe.co.uk/]cheap christian louboutin[/url]
It can be a sign of your addiction of smoking [url=http://www.tiffanyjewelryonsale.com/]tiffany outlet online[/url]