Wednesday, January 30, 2013

nasi lemak lagi....



wah gituuuuuuuuuuu..... nak main teka teka lagi??? ni bukan nasi lemak antarabangsa okayh.... lepas kena paw kaw kaw ngan nasi lemak antarabangsa.... rasanya kita cari tempat lainlah pulak.... ya dop???


ni makan kat Santai TTDI.... harga amat reasonable.... amik ayam seketul, telur memang dah bagi free... harga cuma 5henggit.... tempat pun nyaman, sejuk, kat dalam siap beraircond bagai lagi....okayh aircond tu tipu....wakakakkakka....


9 comments:

nea lopah said...

sedapnye dik oiiii nasi lomak tu! salam singgah...

MystoryPic said...

saya masa mula2 jejak kaki kat KL jer pergi makan kat nasi lemak antarabangsa.... la ni tak pernah pergi lagi dah

Falsya said...

dh lama xgie santai...suke air durian belanda kat situ..nyum nyum..

Hasrina said...

peberet eh? ala kt penang susah sikit :'( mamak banyak la. xsuka...suka malay style gak. kalau balik kedah mmg tak lepas peluang cari nasik lemak

ros_reeza said...

nasi lemak.. kat tempat Ros ni tak jumpa lagi nasi lemak yang sedap macam kat kampung Ros, Kedah..

Cheq Kaq said...

hari2 makan nasik lemak pon takper nyaahhh..mak hokkaayyy jerr..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pagi td pun bfast nasi lemak juga

intanfirdaus247 said...

sedapnyaaaaa....

Myra Jay said...

Sedapnya nengok nasik lemak..

Terus rasa teringin nasik lemak :D