Wednesday, January 30, 2013

kasut o kasut... seluar o seluar.....



Kasut pujaan dah dapat…auwwwww…. Hehehhe….. kasut murah jer… reason beli kasut ni sebab satu seluar terpotong panjang…. Bukan salah I okayh… salah tukang gunting ya…. Dah cakap siap siap nak panjang siap 38… alih alih bawak balik ukur 39inchi siap… grrrrrrrrrrrr tau… masa potong kat uptown aku cakap nak 37 siap balik umah ukur balik jadi 38inchi… bila pakai rasa okayh jer 38 tuh…. So ingat seluar baru tu nak potong 38 siap lah sekali dilebihkan 1 inchi pulak…. Sakit jiwa betul dengan tukang tukang jahit ni!!!!!


Bila pakai seluar duk terpijak pijak kat kaki…. Tak best tau!!!! lagipun sayang seluar tu….lagipun i bukan gangster yang mesti pakai seluar barai kat kaki…. I control ayu okayh…..auwwwwwwwwwwwwww….


Sebenarnya lagi elok pergi hantar alter balik dari buang duit beli kasut…. wakakkaka….potong seluar 15henggit jerrr beli kasut dah 50+++…grrrrrrrrr membazir amalan syaitooon betul!!!!


hehehe....

eh eh.....no more handbag okayh....!!!



9 comments:

ros_reeza said...

haip! jangan nak pandang-pandang handbag tu ye.. hihi

Nory Zoulkefle said...

wahhh cntikk beg merahh tu...

Cheq Kaq said...

katakan YA pada handbag....wakaka..

KY said...

kalau berkenan beli aja heeee

Hasrina said...

shopping je kan cik pinky ni

ieda immi said...

yes dikk
membazir amalan syaitooon ekeke ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bag tu nampak ohsemmmmm

intanfirdaus247 said...

beg yg lawooooo amek ler..(menghasut nih) hehee

Myra Jay said...

Hheheeee, kekadang kita ni ikut perasaan nafsu sopink sama..heheee