Friday, September 14, 2012

gelang vincci





Cantik tak??? masa sebelum raya ari tu.... housemate duk cari accessory nak pakai raya.... masa tu vincci ada diskaun dalam 20% kot.... berpusu pusu orang masa tu.... nasiblah aku tak suka accessory macam ni..... huhuhuhu kalau yang bodo bodo macam ni aku suka pakai silver.... lebih berbaloi daripada accessory yang sadur mas cenggini...


tapi sekarang silver pun dah mahal gak... sejak dua menjak emas naik harga siver pun kena tempias gak.... dedulu rantai tangan boleh dapat dengan harga RM10henggit tau... sekarang..... beli dalam mimpi bolehlah ahakssss



7 comments:

Zila Zainal said...

eh gelang tu cantikkkkkkk

nur anis said...

eh..cantikla gelang tu kak....tapi saya pun dah lama tak membeli aksesori bagai ni..huhu

Nur Hafizah Hussain said...

wah..cantik lerr.. wing ag..

ros_reeza said...

Ros tak minat sangat ekesesori2 ni :)

Nory Zoulkefle said...

cantik jgk yg atas tu...mcm puteri gunung ledang punyer...hehe..tapi tgn ni alergic plak..xleh nk pakai accesories..huhu

IntaNBerliaN said...

cantiklah plak gelang tu... :-)

QA's ~ mamapapa said...

cantiknya!!!!sy plak jenis yg xblh pkai plated accecories..sedih...tak blh nk brgaya sgt,uhuhuh!!!