Friday, July 27, 2012

7 Ramadhan yang sedih.....

hari ni semua slow.... sedih sangat sampai air mata boleh jatuh jugak walau dah ditahan selama 6hari!!! kenapalah kat muka bumi ni ada lagi manusia yang jahat perangai macam tu??? aku bukan jenis manusia yang suka tulis tentang keburukan orang.... tapi kali ni aku di tipu hidup hidup!!!


sungguh tak mengenang budi.... tak pelah cukup setakat tu rasa marah.... dugaan bulan puasa.... aku redha.... sekurang kurangnya aku tak penah sekalipun megecewakan dia... mengata yang bukan bukan padanya.... semoga ini menjadi pengajaran yang amat berguna untuk aku.... tak semua orang diuji seperti aku...



6 comments:

nur anis said...

sabar ye kak...

Hasrina said...

la..hope you okay. :/

Falsya said...

Babe..wutever it is, byk2 bersabar okayh..

QA's ~ mamapapa said...

Byk2kn brsabarr,ye..:)

IntaNBerliaN said...

sabar yer..

Anonymous said...

Congrats ~ Found your blog on Google while searching for a related topic, your site came up, it looks good, keep them coming !