Wednesday, July 11, 2012

wordless wednesday....

cer tengok....






apa pendapat korang???? isteri ni pakai weges okayh.... jalan menaik dan menurun bukit.... sambil dukung anak... si suami.... lengang kangkung sambil bawak handbag isteri.... hahahahaha....bersangka baiklah kita....

19 comments:

ros_reeza said...

hehehe.. memang gitula isteri.. sanggup bersusah susah kan demi family..

IntaNBerliaN said...

akak tau.. ini mesti kes anak taknak abah dia dukung... hihii...

normalla tu.. :-)

nur anis said...

tengok gambar tu, ayah dia macam nak dukung.,.tapi kompem anak dia taknak..nak mak jugak..huhu

nita said...

hehehe... memang camtulah realitinya..
si ayah memang nak dukung anak tu tapi si anak tu nak sangat mak dukung tu yang ayah melengang kangkung ngan handbag tu..
marilah kita bersangka baik :)

kakchik@ella said...

tu namanya yg ringan i pikul .. yg berat u la jinjing. hehehe.

Adylia Qarissa said...

suami mithali memang macam tu tolong isteri jadi bodyguard setia takot isteri jatuh senang nak sambut hahahahaa

Zila Zainal said...

mungkin juga anak tu yang tak nak kat daddy dia. hehehe bersnagka baik lah kita :)

pinky said...

@ros_reeza

huhuhu.... tulah isteri, ibu mmmm

pinky said...

@IntaNBerliaN

hehehe...rasanyalah....=)

pinky said...

@nur anis

klau ikut gmbr tu mcm tulah...pandai anis agak...:)

pinky said...

@nita

marilah kita bersangka baik kan....

Hasrina said...

Dia nak ecersize tu

pinky said...

@kakchik@ella

hehehe....sedap pepatah tu KC...=P

pinky said...

@Adylia Qarissa

hahaha...yalah dkna...

pinky said...

@Zila Zainal

hehehe...mungkin jgk sbb dia dh try nk amik...

pinky said...

@Hasrina

senaman yg bahaya ni...=p

Falsya said...

hehehe...respect la akak tuh..dulu nak panjat bukit tuh siap tukar flat shoes lagik..;D

fazitaismail said...

cam tak patut lah plakk..tapiii bersangka baik lah kita..haha

salam kenal..)

Myra Jay said...

Pengorbanan seorang Isteri dan Ibu