Thursday, July 5, 2012

JJCM....

Fuhhhhhhhhhh...... welcome back tu JJCM.... hahhahaha...... nasib baik jumpa pengganti Qi... kalau tak.... astagaaaaaaaaaaaaaa memang aku tak tengok langsung!!!! memang hampeh tengok Shiha Mentor kontrol makan....tak agak agak.....


ari tu bila tengok Iqram.... ohhhhhhh okayh.... lagipun 1st episode kalau ada cacat cela pun boleh diperbaiki lagi.... tapi kalau dah beginning pun cunnnnnnnn seterusnya pun mesti lagi bagus lagi bagus kan????


apa apa pun tengok Iqram hari tu....... buat aku dan dan rasa lapar.... hahhahahhaa.....



hensem apa??? tapi napa puziah tak nak ya???? mmmmmmmmmmmmmm..... pernah jumpa sekali dengan dia kat Uptown KD....


4 comments:

Falsya said...

itu laaa..xsuke la host yg sebelum nie..mcm fake sgt3..bukak2 JJCM je dh abis..frust betul..baru nak tgk ikram nie..;D

Hasrina said...

kan ...ada tengok gak ritu

IntaNBerliaN said...

alaa xtgk la plak... kne tgk ari ahd ni.. hihi

Myra Jay said...

Iqram memang kiut... :)

tapi yela dah takdak jodoh kan ;)