Monday, July 2, 2012

Tahniah & Sahur.....

tetiba pepagi ucap tahniah.... wakakakkaka..... sapa layan bola semalam tau lah..... tahniahlah pada Spain sebab 2 kali dapat julang juara..... hehehehe Mesia bila nak jadi juara Euro ni??? eh eh???


alkisahnya kat fesbuk dah jadi perang bola.... yang tu sokong Spain yang ni sokong Italy.... haishhhhhhhhh suko benornya deme ni gaduh pasal bola..... awok idaklah nak berjaga pagi pagi semata nak tengok bola ni.... sahur pun awok skip sebab sayang tido..... wakakakkaka..... ehhhhhhhhh tak baik tau skip skip sahur ni...... sapa bangun untuk bersahur besar ganjarannya....


InsyaAllah tahun ni.... nak bangun jugak sahur.... tak boleh bangun tiap tiap malam selang seli pun kira ok apa dari tak bangun langsung...kan???


ramai gak yang tanya.... macam mana boleh bertahan puasa satu ari dengan tak bersahur..... tapi tu lahhhhh kalau dah terbiasa ok jer.... selalunya me makan apa apa yang patut sebelum tido.... macam makan kuih muih yang berbuka tadi pastu minum air....tido.... tu lah rutin sebulan berpuasa biasanya.....









9 comments:

nur anis said...

saya pun jarang sahur kalau puasa..tapi bila duduk rumah, memang harus sahur..kalau tak mak bising..

IntaNBerliaN said...

sy xtgk pun tp hubby tgk.. dia layan sorg2.,. hihii

Falsya said...

kul 3 tau2 je husband aiii dh hilang..rupenye gie tgk bola kat dpn..hehe..

yg penting SPAIN menang!!..hehe..

pinky said...

@nur anis

hehehe.... xpe bgn makan jer...mmg syok...bkn kena masak pun kan??

pinky said...

@IntaNBerliaN

hehehe....samalah status semua th kat fesbuk...=P

pinky said...

@Falsya

hehehe...nt blh suh mok mok berlatih masak tuk sahur sekali...=P

ieda said...

akk punn x tgk dik ..
hubby x suke bola ekke ;)

Hasrina said...

saya pun tak sahur gak. tapi tahun ni berazam nak bangun teguk air

Myra Jay said...

Mcm Myra tak kisah gak tak bangun sahur pun, sebab dok posa ganti mmg jarang la bangun sahur..

Tp dah sunah kalau sahur ni kan, jadi wajib direbut :D