Tuesday, July 3, 2012

baju o baju....

setiap ahad.... bila tiba time nak iron baju baju untuk buat stok keja 6ari setiap kali tu rasa pening kepala loya nak muntah hahaha.... setiap ari Ahad rasa macam tu.... rasanya setiap kali gaji... wajib beli baju paling banyak 5lai.... pendek kata setiap bulan mesti beli walaupun sehelai....tapi.........


mula terpikir bestnya yang keja pakai uniform.... tak yah nak pening  pala pikir pasal baju nak pakai ari Isnin, Selasa, Rabu...... iron jer terus uniform keja tinggal pakai jer kan????


korang pun rasa macam ni jugak tak??? cer citerrrrrrrr.... ke aku jer yang sengal????


cer tengok baju.... setiap kali nak ambik untuk iron..... rasa macam ehhhhhhh baju ni dah pakai minggu  lepas, baju ni tak de tudung nak pakai, baju ni boringlah....grrrrrrrrrrrrrrrr





2@3 helai blouse menumpang dalam lemari zip baju kurung....hehehehe..... ni semua yang berhanger yang berlipat belum lagi tunjuk.... aiseymennnnnnnnnnnnnn setiap kali balik kampung mesti kena bungkus bawak balik sikit.... bagi adik, anak buah..... untunglah depa.....=P

10 comments:

IntaNBerliaN said...

bagus ni.. dikongsi bersama.. hihi

Myra Jay said...

Macam Myra p keje pakai Uniform, terpikir yg bestnyer kalau pakai baju besa..hehee

ieda said...

ekekek lebih kurang akk aje nie
setiap kali nak gi kerja selalu masalah pakaian menjadi beban huhu ;)

kakcik said...

Masa muda2 dulu kakcik pun macam tu. Tapi sekarang kakcik dah tak kisah lagi pakai baju yang sama berkali2. :)

Falsya said...

samo lah..dulu lenang betul time keje kat proton..semua uniform jer..xyah pening2 baju ape nak pakai gie opis..hehe..

pinky said...

@IntaNBerliaN

yang terima mmg bgs...yg beli huhuhu...

pinky said...

@Myra Jay

hehehe.....xbest tau MJ...baik pakai uniform lg best...=P

pinky said...

@ieda

hehehe...ingt sy je ada mslh mcm ni....mst akk punya stok bj menimbung...=P

pinky said...

@kakcik

nak jd mcm kakcik lah...ulang jer pakai smpai lebam....=P

pinky said...

@Falsya

kan.... best jer pakai uniform.... tp gegurl skrg mst pening kumpul tudung pulak...hehehhe