Thursday, November 29, 2012

cerita shopping......=P



Dah lama tak cakap pasal handbag, kasut kan??? Hahhahaa…. Hari minggu lepas terjah One U bawak adik lagi sekali sopink barang barang sikit tuk dia konvo… alang alang kat one u tu…. Terjahlah sekali kedai kedai yang ada….


Dia baru dapat gaji penuh bulan ni…. so… apa lagi bolehlah belanja…huhuhu….  Belanja aku sekali…. Wakakakkaka…. Bila lagi nak pawwww adik sendiri kan??? Dedulu dia jer asyik pawww aku tak ingat ingat….hehehhee….


Tapi as a kakak yang baik ati… tak delah nak ketuk bebanyak… dia belanja pun dah cukup baik…. Syukur alhamdulillah…. Dapatlah handbag satu…. Selipar ni aku beli sendiri… selama ni ke mana mana pun  duk pakai selipar jepun jer…. Hahahhaha…. Senang tak sakit kaki…


Ada beli flip top satu tapi dah rasa macam kasut McDonald hahahahaa….tu pasal duk pakai jugak selipar jepun sampai lunyai lah…..
  
serius kat kaki macam kasut mcD.....aku amik warna merah...lagilah....hahahhaha...

simple jer.... tapi harga tak sesimple selipar...huhuhu......

handbag free.....=P

11 comments:

intanfirdaus247 said...

Salam ..morning..:) kak intan suka tau baca bab soping moping n..sebab macam terapi..kan kan..bila kita membli benda baru macam muka sengih ja kan kan…terapiiiiiiiiiiiiiiiiii baik punyaaaa..kan kan

intanfirdaus247 said...

pompuan ? macam2 tukang urut ada..hehe..search kat forum hati..tapi dulu akak ada berurut dgn org muda..dia kata dia dpat mcm turun mengurut ni la dari nenek dia..dia dtang umah…urutan dia sedap juga..di KL…nama dia Nurul

Myra Jay said...

Wahh bestnyer dapat handbag free ;)


Cantik kasut Vinci tu :D


p/s: Kak ni email MJ, bagitau nak yg mana 1 ye
normj1001@hotmail.com

nur anis said...

saya memang tak pandai pakai kasut yang tali 1 kat depan je tu macam kasut hitam tu..mesti rasa macam nak tercabut bila jalan..huhu

Cik Syida said...

owh kasut ropol2, suka tgk kasut ropol2 tu.. rasa mcm letak bunga sekuntum kat kaki masa berjalan.. hehehehe

Falsya said...

yang!!!!...sukenye selipar fitflop tuh..dh hint2 kat mok mok dh..tp kene tunggu kalau dh pregnant...hurmmmm..bile thn la leh dpn..;(

Cik Eka said...

eka pun ada flip top cmtu..tapi eka amek kaler hitam..hehehehehe


comel je tengok beropol2...

samala..kaki eka dahla panjang.memang cm kaki pakcikmekdonel

hikhik

IntaNBerliaN said...

berkenan kasut vincci tu... cntik :-)

Zila Zainal said...

eh eh cantik laa handbag free tu. untung dapat adik yg baik hati :D

Hasrina said...

comelje flip flop tu

nea lopah said...

fitflop 2 nealopah punye kaler purple! hehe