Tuesday, November 20, 2012

Durian Crepe....

Durian crepe, durian pancake, durian pai..... hahhahhaa durian pai tu adik aku yang panggil....sengal!!! wateverlah.... tapi ramai yang panggil durian crepe....


tetiba jer kan raja buah ni jadi fames amos dalam sekelip mata jer.... marketing strategy memang menjadi... padahal isi durian jer durian crepe ni... dari korang beli 4 ketul or 5 ketul 10henggit rasanya baik lah korang beli buah durian sebijik pastu makan sampai kenyang..... hahhahahha nak yang lagi best masa musim durian tu makan yang buat pakej makan sampai kenyang....wakakkakakka.....


tapi.... sedapnya dah gelamer sampai ke kampung aku durian crepe ni..... nak jugak rasa.... kebetulan pulak.... opismate aku ni.... bini dia jual durian crepe.... order jelah kan.... nak jugak rasa.... tak de lah rasa jakun sangat bila mak aku tanya dah makan ke durian crepe???? haipppppppp moden benar mak aku nak menyebut durian crepe ni!!!


rasanya memang sejibik macam kita makan durian biji.... tak de beza kan..... cuma yang bezanya.... makan durian crepe ni.... tangan tak kotor... so sesapa yang terliur nak makan durian crepe tapi tak dapat dapat lagi....tak yah ralat.... korang p beli durian kat tesco ker, giant ker yang dah dikopek dah tu.....dan makanlah puas puas..... hahhahahha durian crepe konon......sejibik sejiban macam makan durian biji!!!!!




abaikan kualiti gambar yang sangat kureng ni.....pakai blackberi jer....bukan ipong 5, bukan es111.....=P

5 comments:

Myra Jay said...

Sedap le pulak bila nengok :D

Cik Syida said...

sedapnye..

Falsya said...

sedapkann...dulu kite panggil durian pancake..skang nie je dh tukau nama crepe..hehehe..

Nory Zoulkefle said...

waaa musim durian crepe skrg ni kan..

Hasrina said...

tersiksa jiwa batinku