Monday, November 26, 2012

YES!!!



Salam…. Nak tanya… sekarang dah start YES ke??? Kalau dah start musykil gak aku… tak de lah sale gegiler sangat…. Biasa jer aku tengok… macam sale biasa jer… aku dah excited giler nak sopink time YES ni…. tapi yang adoooooooooooooo


Masuk kedai jam sale cuma 10% jer…. Apa jadahnya… kalau setakat 10%.... beli jam hari biasapun tokei kedai akan bagi 10% jugak….=( sedih wei…. Aku teringin nak jam tali leather pulak ni…. saja nak cukup koleksi…. Ahakssss….


Pagi tadi masa pakai baju nak g keja… try satu kemeja tu ketat tang dada… hahhahahha…. Aku pelik jap… bila masa pulak aku gemuk ni…. wakakkakakkaka…. Tak boleh pakai derrrrrrr ….. last last tukar pakat blouse yang loose giler…. puasati aku…. Grrrrrrrr


Nampak gaya kena beli stok baru ni…. duit mana ko duit ….. cepatlah menjelma…..

5 comments:

intanfirdaus247 said...

hai dalink..kak intan nak panggil pinky apa eh? xkan pinky je kot? hehe..la yeke ..cer skodeng kak intan nyer page fb, situ jam ada , mekap ada, hand bag ada..((hahaha..jahat kan siap pronote sini..:P)

Kakcik Seroja said...

YES yang NO bagi kakcik! :(

Myra Jay said...

Takpe, Bonus masuk bulan depan boleh la p shoping kak :D

Zila Zainal said...

haih dah lama juga tak gi jalan2 kat mall lepas tunang dah pergi hong kong. tatau laa sale ke idak ehehe

IntaNBerliaN said...

xtau plak dh start ke belum