Saturday, November 3, 2012

Selamat Pengantin Baru....

selamat pengantin baru pada Diana&Farid.... so sweet.... cuma baju 2 2 nya den tak berkenan langsung... huhuhu.... awatlah chek p pakai baju macam tu.... macam tak sesuai jer aku tengok... nak buat kelainan pun janganlah sampai baju tu yang dipilih...


kan shomel kalau si Diana pakai baju kebaya sepasang daripada pakai kebaya pendek dengan kain batik macam tu??? aduyai tak berkenaan weiiii.... dengan tudung yang tak kemas kat leher.... teruk tau.... pakailah biar elok sikit.... tapi dah dia nak macam tu kan??


Farid pun sama.... awat chek??? dah tak ke baju melayu nak pakai??? macam kawin main main pun ya... tapi.... apa ada pada baju kan??? tak pelah lain orang lain pandangan....



sumber: Rotikaya....=)

6 comments:

Falsya said...

sweet kan diana pakai tudung..;)

Sheqynne Hotloverzs said...

sweet dyer owg ni .

ieda said...

aah shomel mereka nie
hurmm tang pakaian tuu mereka ikut stail jawa kan ;)

IntaNBerliaN said...

selamat pengantin baru utk mereka berdua.. sepadan kan dorg :-)

nur anis said...

selamat pengantin baru untuk mereka...:)

Hasrina said...

lor me like dianan punya baju,,hewhew taste tak sama lah