Thursday, November 22, 2012

tahu bakar....nyum nyummmmmm



Ni citer basi…. Tak ingat bila pergi… yang pasti malam minggu… kempunan nak makan tauhu bakar…. Masa tengah pusing pusing tak tau mana arah nak tuju…. Akhirnya melencong ke Port Klang…. Kat sini tauhu bakarnya paling sedap pernah aku rasa…. Sumpah tak tipu… kalau korang giler makan tauhu bakar memang patut cuba….


Merata aku try tauhu bakar ni… tapi kat sini jugak yang paling best… tempat yang paling tak boleh blah satu kedai kat uptown… ya ampun…. Hehehehe….







7 comments:

Hasrina said...

xpnh try.should try one day

Zila Zainal said...

tauhu bakarrrrrrrrr

ieda said...

fuhh kena cuba nie ;)

Falsya said...

sedapnyeeee...dulu kite rase yg sedap kat area tmn melawati...patut try nih..;)

IntaNBerliaN said...

ooo ada tauhu baka e... xpnh jumpa plak..

nur anis said...

sedapnya tauhu bakar..:)

salam kak, saya dah emelkan header yang saya dah kecikkan..cuba akak try ye...

Myra Jay said...

1st time dengaq 'tokua' bakaq ni..

Namapk sedap giler... :D