Friday, November 30, 2012

Random....



Pergi bank masuk kan duit…. Lepas tu melantak McD (ni kes sebelum perang kat Gaza…. Sekarang say no to McD) lepas tu tengok secret recipes nafsu makan datang menggila balik…. Sudahnya balik umah simpan jer dalam peti ais….sebab kekenyangan yang amat…




Esok pagi tapau datang opis buat bekpes… huhuhu…. Sampai cina kat sebelah pun juling mata tengok aku makan kek SR pepagi…wakakkakaka….



Cakap pasal makan ni tetiba teringat lontong…. Apa kaitan tah… hahahhaa… kat medan selera sini lontong dia best giler…. tapi dia tak jual ari ari macam nasi lemak…. Sedih…. Ari rabu jer ada…. Kekadang lupa… nak beli bila hari rabu tu… sedar sedar dah Jumaat =(

4 comments:

Falsya said...

lontongggg!!!!!!..my feveret!!!..

ieda said...

nie balas dendam x makan seminggu ke dik ! ekekke

lorhh dik sedapnyeee macademia ke tuu ... kan kan kan .. ;)

ps : akk dah lama balik cuti lahh .. ekekke nie kes x baca dari awal lah niee entry akak nie .. aibbbb ;))

intanfirdaus247 said...

akakaka.cina juling yer tengok dia makan kek pagi2..:P

Hasrina said...

hari3 bekpes kek secret resepi boleh kayap..haha