Wednesday, November 7, 2012

teringin roti canai...

penyakit demam... mesti nak mengada ngada sikit....hahhahhaa.... sekarang teringin giler nak makan roti canai.... tapi nak makan yang melayu buat, kat kedai melayu......demand dok????


mana nak cari kedai roti canai melayu kat area damansara ni??? i kat kayu ara.... huhuhu..... mamak berlambak lambak lah.... ada al-safa yang paling dekat.....jalan kaki pun sampai.... tapi tak nak.... nak melayu jugak!!!



sedapkan??? gambar cilok kat Google.... mana nak cari?????

9 comments:

Hidayah said...

kat mamak la...

tgk dulang tu...biasa kat mamak je la kan..?

:)

ieyda said...

pg nie bwk bekal roti canai ke ofis...
nk ke durian crepe tu? duk area mana?ieyda kt putrajaya..ieyda order ngan member

nur anis said...

ayah saya kata, roti canai melayu sebenarnya lagi sedap dari mamak..

Hasrina said...

Aduh teringat roti canai kat alaor gajah melaka. warung nek munah. diorang kat sana makan dengan kuah kari dan sambal petai + ikan bilis letak kat tengah kari., dia punya roti canai memang gebusss habes...mishh melaka

Falsya said...

serious dh lama gile xmakan roti canai..order plak roti canai banjir plak kan...bilas ngan teh tarik..perghh..hehehe

Mak Wardah said...

Akak tak ada idea nak bagi...

nn lylyn said...

aritu pn teringin mkn roti canai gak, tporder roti sardin ^^

Zila Zainal said...

dah lama tak makan roti canai. asik kena jaga makan je skang2 ni uwaaaa

IntaNBerliaN said...

roti canai mmg best kalau mkn panas2 ;)