Friday, April 29, 2011

aku balik ari ni........bestnyaaaaaaaaaaaaa

salam semua...ari ni mood baik giler. awal awal dah dapat permission tuk balik awal daripada biasa lepas tu tadi makan nasi lemak sotong memaaang terangkat abis rasa macam nak ke bilik kecik pula tadi still tahan sebab nak tulis entry ni dulu....peace....

esok kalau ikut plan aku dah ada kat kampung yuhuuuuuuuuu bestnya....dah tergambar muka mak nga ayah aku....dah terbayang jugak nasi beras siam yang keras macam batu tuh....hisssss xsuka... mintak mintak mak aku beli beras sini standby tuk aku...wakakakaka....

sekarang pun dah terbayang tempat tempat yang aku nak pergi esok nga lusa....dan dah terbayang jugak duit duit aku nanti akan mengalir macam air jer sebab kena paw nga adik adik....huhuhuhu...xbest jadi kakak...'-'....

tak kisah semua tu janji boleh balik.....jumpa semua nanti....pas tu aku biarkan blog ni bersawang lagi.......

No comments: