Monday, April 4, 2011

terkezut aku....

semalam mesti semua duk tunggu tv kan????hahahaha...aku pun sama sanggup tak kuar malam tu....sanggup p makan pizza siang siang ari tu....wakakaka....

ABPBH ceh....nak sebut pun rasa tergeliakkk lidah lidah....dah lah benda ni sekali setahun jer buleh sebut...haishhhhh.....susah betul....zizan pun cakap dia hafal perkataan tu dekat 10ari...huhuhu....jadi aku yang tak pernah nak hafal ni memanglah kelaut terus....

tapi tak nak citer pasal tu....aku nak citer pasal si fasha ni....wah terkezut kemain bila dia yang dapat award.....wakakaka....dia sendiri pun terkezut berukkkkkkkk....nak speech pun tak boleh....

tapi dah rezeki dia nak buat macam ner...huhuhu....yang lain lain tu meloponglah....wakakakaka

aku menang hokehhhhhhhhhhhh.....

No comments: