Thursday, April 7, 2011

cakap tak supa bikin!!!

selamat tengahari semua....huhuhu....lagi setengah jam leh g melantak...ari ni rasa macam nak makan kfc lunch....4.95++ jer....gaji tak masuk lagi ni.... budget lah dulu....karang petang petang mesti masuk....syoknya...

okeyyyyyyyyy.....td aku jengok fb jap....ada post dari member aku.....duk kutuk kutuk sapa pun aku tak tahu...tapi tahap ngutuk macam orang tu buat salah besar sangat dengan dia....baru jer aku nak comment tup tup kuar comment dari musuh ketat aku...huhuhu terus cancel....yang tak tahannya siap suh berzikir.....pandai nasihat yang dia hawai kemain....apa yang dia buat kat aku sampai sekarang aku boleh ingat.....hampeh toi lah....cakap tak supa bikin...

kalau tengok muka ayu kemain tapi perangai hebakkkkkk kemain pula......dalam kain orang pun nak amik tahu.....kain dia yang koyak rabakkk tu aku sikit pun tak nak tahu dulu.....kalau aku ni jahat macam dia semuanya kat hujung jari jer....tapi tu lah....akal aku panjang kit dari dia....

No comments: