Wednesday, April 6, 2011

tahniah tuk kali yang ke-2...

Tengahari tadi aku dapat sms dari sorang kawan lama.....kawan satu sekolah, satu u, satu cos eh....banyak satu lah kalau nak tulis....mulanya aku tak tahu sapa yang bagi sms tu sebab bukan no yang dia biasa pakai.....so aku ignore jer dulu lagipun hp aku masuk air....hahaha....tapi aku memang ada terpikir dia cuma tak confident jer sebab kalau nak ikut ramai sangat sekarang kawan kawan aku yang mak buyung.....huhuhuhu...

Dia bagitahu dah selamat bersalin anak kedua semalam pukul 1.42pm.....baby boy dengan berat 3.55kg....boleh tahan gak kann?? So sekarang diaorang dah ada sepasang.....aku??? yang adooooooooooooo

So di kesempatan ni aku nak ucapkan tahniah dan selamat berpantang ya.....jangan terkoyak balik macam dulu key....kuakuakua.....

No comments: