Monday, April 18, 2011

citer handbag lagi....

Ngantuk betul ari ni..... bangun pun terlajak.... sib baik semua sempat. Makan nasi lemak pagi tadi buat mata rasa nak melekat jer....... ngantuk giler ni....

Sambil sapu sapu sawang ni.... nak citerlah sikit pasal 1 1/2 hari akunya cuti..... bukan apa kalau tak citer macam tak de benda pula nak kongsi....

Sebenarnya tak de bendapun nak citer.....wakakaka..... sebab aku g SACC mall tapi tak beli apa pun.... cadangnya nak beli handbag.....handbag??? wah banyaknya duit aku nak beli handbag..... bukanlah.... sebenarnya ari tu masa merajuk konon konon nak putus hubungan dah.... tiba tiba dapat hbag tu..... tapi as I told..... kaler merah.... bila dah ada ni macam susah pula nak matching...... tengok kak red okey jer..... tu yang aku gatal nak gak tuh....bila dah ada, rasa macam merah sangatlah mak ngah....huhuhu....

Sekarang duk gatai nak handbag warna itam pula.... senang nak macth.... jenuh dah aku cari... dari vincci ou, sacc mall, ioi mall sampai ke Sunway xjumpa jumpa lagi.... ni kalau aku ajak p bukit raja tuh.... agak agak kena backhand tak???

No comments: