Wednesday, April 6, 2011

doktor cinta~~ layan....

Serius aku punya tipikal..... kalau nak beli novel jer mesti cari alaf 21.....yang lain lain tu aku tak pandang dah...... bagi aku yang lain tu semua merapu..... citer budak budak.... bukan apa dulu pernah aku terbeli novel dari penerbitan lain tapi giler beb..... hampeh tahap aku tak boleh nak citer sini...... sensitive beb.....

Tapi sekarang bila aku pindah sini..... budak budak umah sewa aku memang hantu novel.... yang bestnya semua penerbitan dia ada..... pernah gak aku tanya macam ner nak tau buku buku tu best ke tak best sebelum beli..... ke main gamble jer beli...... diaorang cakap alah baca synopsis belakang boleh tahu dah best ke tak best.... tapi dulu pun aku baca synopsis belakang jugak..... baca kat belakang bukan main bila baca isi dalam hancurrr macam telur hancur yang aku makan semalam....

Sekarang nih..... aku dah tersangkut dengan kaki novel.....serius aku cakap memang best....rasa sayang jer nak abis kan cepat cepat.....huhuhu....boleh macam tu??? Tapi kalau korang tak percaya..... p beli buku ni.....aku tak tipu memang best giler.......

No comments: