Saturday, April 23, 2011

kadang kadang terasa ^dia^ masih ada...~~

mood nak tulis blog out.... sekarangpun aku tengah paksa diri untuk tuliskan entry ni sebab esok aku nak cuti lagi dari duk mengarut kat sini.... jadi tak nak bersawang aku kena tulis gak...

sekarang kat kepala cuma teringat arwah Naim.... tak tau kenapa dari semalam....apa tanda tu??? aku ke pula yang nak menyusul?? atau aku akan kehilangan lagi??? ^ ^.....

bila tengok mesej nya kat hp macam tak percaya dia dah tak de.... rasa macam baru semalam dia duk cakap cakap nga aku, duk mesej mesej nga aku.... tapi, takdir Tuhan tak de sapa boleh halang.... dia pergi juga tinggalkan aku bersama kenangan kenangan manis dia.... kenangan yang buat aku rasa bersalah sepanjang hidup aku....

kalau diberi kesempatan.... ketemukanlah aku nga dia Ya Allah, walaupun dalam mimpi pun aku sanggup... sebab aku terlalu rindukan dia sangat sangat sekarang....

No comments: