Thursday, April 21, 2011

Lunch with donut...

Apa menu lunch korang ari ni??? Mesti best giler, plan baik punya tuk jamu perut yang comellll.... aku??? Ni nak citer.... aku punya set lunch ari ni tak lain dan tak bukan donut... mesti korang ingat ada sesapa belanja aku dunkin donuts, big apple ker......huhuhu tak de maknanya.... aku lunch nga donut mak cik gerai jer.... 1 lima puloh sen.... aku beli 2 singgit....tulah menu aku ari ni....

Cian tak??? Macam tak de sapa nak belanja aku asam pedas Linda Onn ke.... Mc Donald ker.... tak pun Dominos pizza ker....huhuhu.... bukan macam tu.... bukan tak de, ada tapi aku jer yang tak nak (biar betul aku yang tak nak...) wakakaka..... memang aku yang tak naklah.... betul!!!....sebab kukuh aku tolak ajakan makan makan ari ni, sebab seluar aku dah ketat balik..... aduyai berat dah naik lagilah tu....hampeh toi..... kenalah diet balik.....haishhhhhhhhh.....

nilah rupernya....mai mai 2 singgit (cakap macam mail dalam upin ipin tu.....)

No comments: