Friday, April 15, 2011

safi rania gold???

Okey ker???? Actually aku dah lama tak pakai skin care..... korang jangan buat muka terkejut anak beruk.... aku dah lama tak pakai full set skin care.... kalau setakat basic cleanser, toner, moisturizer tu aku pakailah..... tapi kalau nak cepat tak pakai pun....

Total total...... dah dekat 2tahun aku xpakai skin care lepas aku pakai RNZ cosmectic yang modelnya bini Mawi tu....

Sekarang rasa gatai nak pakai balik tapi confuse nak pakai brand apa..... aku ada survey safi rania gold..... macam okey sebab harga berpatutan, nak beli pun senang kat mana mana pun ada.... macam RNZ dulu susah beb nak cari..... tak semua kedai jual.....

Aku pun pernah plan nak pakai reena’s tak jadi jugak sebab susah nak dapat..... nak beli online nak kena charges lagi..... malaslah pula aku bazir bazir duit ni..... dahlah kat umah of course lah memanjang tak de orang bila nak antar...... kalau aku bagi alamat opis, 1 opislah pula tahu aku beli reena’s.....last last tak jadi....

Sekarang rasa nak sangat pakai safi rania ni.... rasa macam tengahari nanti nak g beli jer..... tapi okey ke tak hah???

kann........bini Mawi....

aku nak beli yang siang dulu...

No comments: