Monday, April 11, 2011

marabahaya

salam ceria semua.....selamat pagi....apa??? monday blues??? huhu....biasalah monday blues ke black monday ke....aku harap semuanya dalam lindungan Allah SWT....semoga kita diredhaiNya...

hari ni aku biasa biasa jer..... tak white tak black monday pun....cuma ari ni pakaian jer black.... bila sampai opis rasa macam aku tengah berkabung pun yer....hahaha....masa kat umah tadi tak perasan pula....haishhhhhh

cuma yang buat aku a bit terkezut kit bila on fesbukk....aduyai....marabahaya ni....sore bebudak pop shoovit pula duk tergiang giang kat telinga..... karang kalau kantoi mampus aku.... so aku pilih ignore jer lah dari accept jadi friend list aku ....huhu...jahat dok aku???

jahat tuk kebaikan semua tak per....n sib baik gak aku tak accept yang sorang lagi....kalau tak memang aku tempah maut jer lah.....peace.....

No comments: