Thursday, April 7, 2011

aku takut kena ragut....

susah betoi nak ingat semua no pin kann..... dulu tak terpikir nak pakai no yang sama jer. jadi setiap kali apply atm card mesti no pin pun tukar tukar....sekarang yang susahnya aku....nak ingat semua memang payah... tulah orang makan nasi aku makan semut....

percaya tak....setiap kali aku nak kuar duit mesti aku kena refer no pin dulu.... serius aku memang tak ingat hokehhhh bukan nak ngada ngada ni.... tapi yang herannya balance duit dalam semua account boleh pula aku ingat.....musykil tol.....

sekarang aku rasa susah ati sangat....udahlah aku simpan no pin kat tempat yang tak strategik langsung.... pas tu bila baca paper sana sini kes ragut....takut betoi....kalau kena kat batang hidung sendiri memang haru....macam aku bagi kat peragut tu buy 1 free 4 pulak....pakej...

haishhh.....apa solutionnya ni??? adik aku pun baru lepas ilang purse...tak taulah ilang ke kena ragut dia sedar sedar purse dah tak de...memang baik kannn....tidur tak ingat dunia sangat.....bila aku cakap boleh pula dia jawab balik....tak ingat dunia tak per...jangan tak ingat akhirat sudahhhhhhh.....aduyai....

No comments: