Monday, April 11, 2011

tak tau lah.....

Aku percaya perghhhhhh aku percaya tuh......huhu.....ya memang aku percaya 100% ramai yang tengok Mentor semalam....aku pun melangut depan tv gak shap shap kol 9.00.... tak kisah lah kumpulan A ke B..... dua duanya aku tak de emm sapa sapa....aku tengok untuk isi masa lapang jer.....

Selama ni kalau aku tengok apa apa program reality pun aku tak pernah target yang ni akan menang, yang tu pula akan kuar minggu ni....serius tak pernah!! Sebab?? Sebab kuasa kat tangan penghantar sms....jadi ikut suka mak bapak diaoranglah nak pilih sapa kann.....so aku yang tak pernah afundi masuk ke afundi kuar ker, kerja aku hanya tukang nganga jer depan tv...

Tapi semalam.....aku rasa macam tak adil sangat.....hokehhhhhh aku bukan fanatic Iqa tapi dulu aku fanatic KRU..... tapi sekarang aku comment bukan atas tiket aku suka Iqa dan jauh sekali aku suka KRU sebab aku dah tua diaorangpun dah tua gak....ahak.... cuma rasa macam pengundi ni tak buat kerja dengan adil.....esok esok siaplah korang nak jawab.....haishhhhhhh...

Semalam bagi aku Salma bukan nyanyi dikkk..... dia jerit.... tapi kenapa markah still gak tinggi?? Pada aku kalau nak compare dengan Iqa semalam.... Iqa much better than Salma....please lah....kalau nak vote, vote-lah ikut bakat diaorang jangan vote ikut mentor diaroang, vote lah sebab diaorang punya perform semalam....aku pun pening pala baca ayat aku nih....heeeeee tak yah comment lelebihlah.....peace.....

No comments: