Thursday, April 7, 2011

la la la la~~~~~~

burppppppppp.....kenyang sudah....terbaiklah siap tukar ayam dari peha amik dada....selama ni tak tau pula blh tukar tukar ayam ni....selalu aku berharap jer kat cashier janganlah bagi peha ke kepak ke....anti betul bahagian ayam tu....tadi gatal pula mulut cakap nak tukar ayam, mamat cashier pun on jer...huhuhu....

dulu masa kat usm kalau p makan kfc mesti kena bawak kawan aku yang tak suka makan dada....nanti kami leh tukar suka sama suka...hehehe...syok tau...tapi kalau pergi melantak dengan minah sorang lagi mesti kami berebut nak dada...hampes tol...kalaulah dari dulu aku cakap nak tukar tak de lah aku bertahun tahun duk fobia nak masuk kfc sebab tak nak peha dengan kepak....

statement macam tak bulehhhhhhhh percaya jer....wakakaka...giler apa fobia nak masuk kfc, aku rasa kfc yang fobia bila tengok aku ada ler....peace....

tapi jakun giler tadi....gov. tax dah 6% ekkk....tak tau pula aku....selalu makan orang belanja jer ni bila kena kuar duit sendiri baru aku tau....bila naik ni?????

2 comments:

afzam said...

bru tau ke..memang blh tuka la..hehehe

pinky said...

hahaha....poyo kannnn..