Friday, April 1, 2011

april fool daaa

hari ni plan tadi nak ngular...alih alih manager aku bagi job baik punya...jadi plan nak ngular aku postpone jap lagilah...plan nak ngular tak boleh nak cancel cancel nanti aku pula lah meroyan dah lah sekarang Atria tengah sale kasut....huhuhu....

masa aku syok buat keja....eh, tak de lah syok sangat sebab sambil buat kerja wajib aku on fb...biar tak de noti pun janji on jer...huhuhu....

tiba tiba pula pintu ding dong....ni yang malas tahap cipan ni....tengah aku syok buat kerja dengan penuh dedikasi (dedikasi ker?) ada jer yang mengacau....rupanya mamat despatch nation wide da....mamat ni kalau ding dong pintu bukan reti sekali 2 kali jer....dia dah buat macam tu loceng umah sewa dia...haishhhhhhh....mangkuk ayun betui....nak jer aku sound tapi timing selalu tak kena...masa dia datang mesti cina cina bukit ni ada sekali...

udahlah salah ngantarnya surat....sib baik aku tengok dulu....kalau tak memang aku kena april fool ari ni...jd posmen antar surta kat opis sebelah....tapi masa kelam kabut tu boleh dia kenyit mata kat aku....ceh....

No comments: