Friday, April 8, 2011

tindakan bodoh aku....

Salam pagi jumaat semua..... pada yang view page ni aku ucapkan terima kasih sesangat.... ni blog sekadar ceriter aku dari pagi sampai ke petang.....sebab malam aku tak buat entry....harap maklum.....internet tak de.....

Confuse sama ada aku nak share ke tak....tapi kalau aku tak citer nanti aku pula yang meroyan mati laki..... so lepas potong getah pemadan opis tuk buat dadu....lepas tulis tulis nombor dan lempar 2 kali aku buat keputusan ni.....

Ingat tak aku pernah cakap hp aku kena virus.... so, semalam cadangannya nak g beli hp baru.... asalnya nak g beli dengan informa yang aku dapat kat mudah.com.... tapi macam tak leh nak caya jer.... so aku g subang parade jer..... servey hp kat situ....macam macam harga....poning palo nak pilih.....dalam banyak banyak kedai 1 kedai kira aku dah nak beli.... my plan nak beli blackberry...tapi owner kedai tu duk suggest aku beli iPhone 3G.... macam macam yang dia promote sampai aku memang beli lah hp tu....

Tapi..... rasa macam malas nak citer..... semalam memang kelam kabut.....kedai dah nak tutup lepas tu yang nak belikan aku hp pun tengah on call.... last last memang boss dia panggil p kerja..... jadi keadaan memang kelam kabut sikit..... banyak benda nak buat dalam masa tak sampai pun 10minit..... nak download software lagi, nak letak screen protector lagi, nak kemas kedai lagi, rushing nak balik lagi.....

Ni part yang paling best..... hp lama aku trade in jer kat situ....dapat dalam RM150 jer..... cehhhhhhh dulu mahal tu orang tu beli tuk aku.... okehhhhhh dalam kelam kabut tu deal punya deal bayar duit tapi sebab hp banyak lagi tak update so..... aku tinggal jer....bodoh tak??? Cina tu janji nak antar pada aku ari ni.....

Tapi.....sori banyak tapi.....semalam aku tak boleh nak tido pikirkan betul ke tak keputusan yang aku buat....duit dah bayar....aduyai..... tiba tiba rasa macam nak jugak BB.... cina tu duk kutuk kutuk pun aku nak jugak.....aku call my friend....cehhhhhhh tido mampussssssss..... tak pickup langsung.....so aku terus sms cina tu....dia cakap boleh tukar tapi kena tunggu ari Sabtu sebab dia tak de kat counter ari ni.....so duit dah bayar tapi hp kena tunggu ari sabtu.....menyesal giler semalam tak pikir betul betul.....

Sekarang aku cuma berharap cina tu tak tipu aku.....sekian!

No comments: