Tuesday, April 26, 2011

hari ini dalam sejarah....

Selamat pagi semua..... selamat memulakan kerja dan selamat mengular jugak...... kalau baca entry ni mestilah tengah ngular...... hahhhhhhh jangan nak buat buat muka aku tahu hokeyyyyyyyyy....

Oppssssss semalam balik kerja aku singgah Giant p beli kipas tuk housemate aku..... sib baik semalam tak jadi hujan..... jadi bolehlah merendek kalau tak terus balik umah jer sebab takut.....

Semalam gak hari ini dalam sejarah sebab aku p pecahkan barang kat situ.... nasib baik tak de tulis if broken consider sold... kalau tak mampussssssssss kena bayar udahlah duit masa tu ada 20inggit jer.... barang yang aku kasi pecah tu rega dekat 30inggit...aduyai...
Malu plus takut pun ada....yang herannya salegirl tu buat bodo jer...aku dah cuak giler! Time tu kalau dia suh aku bayar kenalah cari atm dulu....

Lepas dia buat bodo jer aku pun apa lagi.... terus blah kuar dari Giant tu..... orang yang duk pandang pandang tu aku buat buat tak nampak janji dapat selamatkan diri....memang kelakar masa tu....

Tapi memang pelik.... kenapa salegirl tu buat bodo jer??? Dia tak heran langsung dengan botol yang dah berkecai kat lantai tu.... aku pula yang cuak lebih lebih..... mak cik yang kat sebelah pun over.... nak jer aku sound bila dia pandang pandang jer aku..... matanya masa tu macam tengah cakap siaplah kau!!!!

nilah botol yang aku kasi pecah berderai tuh..... sori Giant.... lokasi terpaksa aku rahsiakan atas sebab sebab tertentu....huhuhuhu

No comments: