Tuesday, April 5, 2011

bubur pulut itam....layan~~~

Memang tak sia sia aku follow blog mat gebu.....udahlah resepi dia buat aku nak makan pc opis jer....pas tu tang derhaka dia tu yang tak tahan.....memang sesuai sangat dengan tagline dapur tanpa sempadan.....aku setuju 200% lah kalau nak masak memang kena derhaka sikit sikit sebab tekak kita masing masing memang tak sama walaupun serupa....pas tu kalau nak ikut buta buta....kadang kadang bahan dia susah nak dapat kat area area kita kannnnnnnn???? So guna pakai bahan yang ada lagi afdal....dok gituuuuuuuuu????

Semalam masa aku duk ngusha sup ayam dia....jumpa pula resipi bubur pulut itam.......perghhhhhhhh faberet tu.....apa lagi terus sms member aku suh dia masak malam ni←sebab aku posa so bolehlah mengada ngada...huhuhu...kalau tak kim salam lah......

Tak yah cakap banyak korang tengok sambil telan air liur key.....

No comments: