Tuesday, April 5, 2011

shawl daaaa.....

Perghhhhhhhhhh.....ingatkan susah tahap dewa.....lupa lak semuanya kat ujung jari jer....youtube kan ada.....macam ner aku boleh lupa ni....sib baik kecoh pasal video seks Anuar tu.....memang tak sia sia bikin gempak......last last aku pula dapat info....huhuhu....

Hokeh.....sebenarnya aku lupa nak tengok Saffiyah kat TV9 ari ahad tu.....maklumlah kan aku p melantak pizza hut....huhuhu...terus lupa diri kannnnn.....balik balik member aku cakap ada cara pakai tudung shawl kat Saffiyah.....bukan dalam dalam aku tak berapa suka sangat nak pakai shawl ni.....sedar sedar aku dah ada 5 koleksi hokehhhh.....tu semua 2lai adik aku bagi, selai aku paw mamat ni←aku kan kaki paw......wakakaka....lagi 2 tu....aku beli kat KL sebab rega dia 2henggit jer.....dan yang last tu aku beli sebab aku masuk kedai 2henggit tu lama sangat jadi adik adik .....aku dah termalu kat salegirls tu semua jadi aku belilah shawl tu nga rega 5henggit....mahal kann?

Balik balik umah memang tak reti nak pakai....bila try jer kat depan cermin confident level terus down.....haishhhhhhhhh......siot betul.....sudahnya comel jer dalam lemari aku.....tapi sebab tadi aku dah tengok macam ner cara nak pakai trend bebudak remaja pakai sekarang tiba tiba rasa nak pakai lak....huhuhu.....

macam nie lah.....sebijik macam tudung yang adik aku bagi....bezanya kaler jer.....


wakakaka......macam nie lah tudung yang aku beli dengan rega 2 henggit tu....

Tq cik google....

No comments: