Friday, April 29, 2011

aku makan pc opis...

makan apa korang lunch ari ni??? huhuhu... saja aku nak tau... sebab lepas aku mentekdarah nasi lemak sotong dan dalam pukul 11 lebih lebih aku makan lagi lepat labu buatan pasar malam yang aku tak sempat makan semalam sebab ngantuk tahap cipanzi...perut comellllll dah antar isyarat kenyang giler nih...

jadi sekarang aku jamu mata nga ngadap pc lah.... biar tak bersawang sikit blog ni bukan apa aku nak cuti panjang nih.... hohoho...

sambil makan lepat labu tadi... aku betul betul kan rantai aku yang dah putus... hajat kat ati nak bawak balik kampung nak antar repair tapi dengan menggunakan kuasa gigi akhirnya aku berjaya membaikpulihnya balik....wahhhhh harus beri reward tuk gigi aku ni.... ubat kumur yang caler purple pun comel ni...

sekarang cuti cuti ni ramai gak yang buat majlis kawin... best jer nampak tengok dari muka ceria si Ujang&Yana...huhu lepas semayang Jumaat ye??? tahniah tahniah..

lepas tu ada gak yang baru dapat baby...tu pun aku nak ucap tahniah jugak... tak lupa jugak yang baru kehilangan baby dalam kandungan maknanya gugur ....takziah dari aku...lain kali cuba lagi.........peace...

No comments: