Saturday, April 2, 2011

wei...aku dah 16tahun okehhhhh

Salam tengahari semua.....semalam lupa nak wish Happy burday kat my aunt.... sowi bebanyak ye.....lupa lak burday dia hari bodo sedunia....huhuhu....burday yang ke berapa lupalah nak tanya....

Tak kisahlah yang ke berapa janji diri diberi kesihatan yang baik, disayangi semua dan dirahmati Allah SWT....

Huhuhu....sekarang aku nak citer pasal dolu dolu punya kisah....of course lah pasal umur kan.....wokehhhhh....masa sekolah dulu masa muda remaja gitu......eh.......sekarang pun tak de lah kertu sangat.....masih muda tapi tak remaja sangatlah...huhuhu.... masa aku dalam form 2 @ 3....biasalah tahap kegatalan tu lebih sikit daripada sekarang. Rasanya masa tu dah besar sangat, dah boleh buat keputusan sendiri dah.....kalau orang dewasa duk ngumpat dah rasa boleh joint sama dah.....dah boleh pergi mana mana sendiri dah....hebakkk kemain dah rasa.....huhuhu.....

Masa tu kalau sapa sapa nak ngorat.... kalau ada orang tanya mesti cakap umur dah 16tahun....tak tau kenapa suka sangat aku nga umur 16 masa tu.....memang terbaekkkkkklah aku kelentong......kalau ingat ingat sekarang memang kelakar....kunon...dah besarlah dah amik peksa PMR dah boleh enjoy dalam kelas....honeymoon tak ingatlah masa tu.....padahal baru Tingkatan 2.....

No comments: