Friday, April 15, 2011

sengallah pulak.....

Selamat hari jumaat semua...... tiba tiba rasa sedih plus sayu jer bila tengok gambar kawen kekawan kat fesbukk...... happy jer..... desyummmmmmmmmm rasa nak hantuk hantuk pala kat dinding opis..... bukan sedih sebab aku tak kawen lagi..... tapi sedih sebab semuanya aku tak dapat tengok dengan mata pala sendiri.....

Banyak jemputan yang aku tak pergi...... sengal jer.... ada 1 tu aku pos mak aku pergi makan kenduri.....sib baik member2 aku tuh semua kenal my mother..... haishhhhhhhh apa jenis kawan aku ni.....

Sekarang pula semua duk tambah anak.... aku tambah duit nak beli hadiah......wakakaka jangan marah semua...... aku sayang korang...........peace.....

jom layan gambar sempoi kat bawah ni.....





kredit to korang semua..........

No comments: