Wednesday, April 6, 2011

hebakkk kemain....

Tiba tiba rasa nak flashback lagi.....dulu masa dalam form 2 form 3←eh.... mesti form 2 form sebab masa tu aku gatal sangat nak umur 16tahun.....peace.....

Abis sekolah jer memang melepak, jenjalan, g ngorat mamat mamat sewel yang melayan aku kat public phone.....dah jadi habit tau masa tu......duit sekolah abis duk labur kat public phone jer.....bodo jer rasanya sekarang......

Kuar jenjalan naik motor tak kisahlah motor sapa......rasa hebakkk kemain dah masa tu..... rasa macam bebas sebebasnya......masa tu bila malam malam mesti aku pikir bila besar nanti mesti aku kaki rewang jugak....tapi bila besar cenggini.....rupanya tak.....huhuhu....jadi budak baik rupernya aku.......peace.......

Masa tu jugak aku memang hantu citer cina...... tahap dewa..... kalau kuar menggatal pun mesti balik sebelum pukul 6.....wajib tu....citer paling terkesan Instinct.....perghhhhhhh sampai sekarang boleh ingat lagi jalan citernya.....

No comments: