Friday, June 1, 2012

Baskin Robbin...

hohohohoho hotak koooooooooooooooooooo...... ceh.... tetiba teringat iklan holicks masa bulan puasa tu..... almaklumlah puasa pun tak lama lagi... tak sampai pun lagi 2 bulan...


masa 31hb ari tu menjakunkan diri dengan aiskrim BR ni..... alkisahnya dapat 30% kan.... so........ haruslah rembat.... kalau tak 31hb tak de maknanya nak beli.... ini pun lepas diskaun rasa mahalnya semangkuk aiskrim ni.... dah macam makan emas pulak...ahakssssssss


aku amik flavor chocolate chip nga strawberry apa ke namanya lupa.... sekali bila buka satu flavor jer dia bagi..... hampeh punya BR!!!


nak tak nak makan jelah yang tu.... nasib baik sedap.... kalau tak mahunya aku g bom BR tu.....  sambil melayan aiskrim sambil melantak mcD Chicken Foldover tu....mak aiiiiiiiii sedap bangat rasa macam dedulu jugak.... haishhhhhhhhhh 4 tahun tau tak makan rasa sedih jer masa tengah makan tu.... aduyai.... nikmat!!!


tapi apa yang lebih nikmatnya..... semua tu orang yang belanja....pweetttttt.....hahahhahaha.....




7 comments:

kakcik said...

Tengok iklan Chicken Foldover tu rasa macam teringin sangat. :)

Falsya said...

sedapnye BR...

pinky said...

Kak cik: sedap...serius pg lah terjah...

pinky said...

Falsya: memang best lg 2 org belanja =P

Azian Elias said...

salam kenal..

bestnya...

Hasrina said...

dah lama tak ber bk... :)

pinky said...

kena tggu 31.7.12 pulak...hahhahha...