Thursday, June 14, 2012

MANGO

semalam kan macam yang pernah dibagitahu...hahhahaha macam skema pulak ayat.... okayh.... pegi MNG, p beli handbag yang duk citer ceriti tu.... orang punyalah ramai.... and ofkos cina lah.... memborong sakan deme.... tengok harga bebaju tu idaklah murah bebenorrrrrrrrrrr tapi dah deme banyak duit nak buat camno????


agenda semalam nak beli handbag jer....so, tak usha sangat benda lain.... karang kalau usha sakit ati, sakit poket pulak.... so rembat handbag jelah..... my pren dari tak nak beli, dirembatnya sampai 2handbag ko..... banyak duit betul padahal keja tak sampai sebulan pun lagi..... (budak baru pindah daaaaaaaaa)


pusing pusing dalam MNG tu terjumpa pulak nga si Zakiah Anas.... kecik cekeding jer orangnya.... bit sombong sikit.... dia tengah q nak menerai seluar kot.... huhuhu 2kali q..... rajin bebenorrrrrrnya.... kalau aku amik bebanyak baju seluar yang rasa rasa berkenan pastu baru q...idaklah nanti kena buat keja 2kali!!!


so.... sesapa yang rasa duit terlebih tu silalah ke MNG....p perabis buit okayh....


terpaksa amik yang ni sebab 2handbag yang berkenan tu.... satu tak de stok satu lagi harga tak turun....=P



 Ni my pren punya....murah jer RM49henggit......sesapa pun mampu beli....


ni jugak.... 4 me biasa biasa jer....=P

16 comments:

kakcik said...

Ada duit lebih, apa salahnya beli hadiah untuk diri sendiri, kan? :)

pinky said...

tu lah kakcik...sll ckp mcm tu sbb xnak rasa terlalu membazir....kihkihkihkih....

Hasrina said...

the second bag is so WOW

kakchik@ella said...

MNG is my favorite brand .. baju-baju dia .. handbag dia .. sume KC suka. merah tu cunnnn sgt la pinky. menggoda dan menawan.

pinky said...

murah jer dik....p lah terjah...=P

pinky said...

kakchik@ella: huhuhu....ya ker KC...skrg tgh sale up to 50%...jgn lupa terjah...=D

nur anis said...

kalau sale macam ni memang rambang mata dibuatnya..last2 borong banyak..-__-"

ainnoraini said...

cantikk tuu..kakain suka yg gambar pertama tuu..

IntaNBerliaN said...

ada sale mmg rambg bijik mata kan... :-)

pinky said...

nur anis: tu lah pasal... dari tak nak beli jadi nak beli...=P

pinky said...

ainnoraini: ya ker??? kita punya tu yg 1st...hehehe tq

pinky said...

IntaNBerliaN: sgt2 rambang....hahhahhaa....

Adylia Qarissa said...

mana pic zakiah anas?? comey tak?? ;p

pinky said...

Adylia Qarissa: lupa nak amik gmbr....muleh =P??

Hasrina said...

am i younger than you? hehe

pinky said...

Hasrina: hehehe...i think so dear...