Thursday, June 21, 2012

panaroma indah....

haipppppppp..... indahlah sangat.... setiap pagi kena hadap benda ni.... kalau tak de yang menghalang kira bonus lah tu..... amboi bonus???? hehehee.... ada sesapa dapat bonus tak sekarang???? meh.... belanja i....hehehe....


okayh.... hari ni rasanya paling indah panorama tu.... selalu satu jer.... ari ni berderet deret 4....mmmmmmm amik koooooooooo..... cer bayang kudrat pompuan banyak manalah sangat.... dengan heel, dengan baju kurung.... aduyai semput mak!!!


cer tengok.... sakit ati tak????





macam mana pompuan nak tolak??? lelaki lelaki di luar sana silalah berhemah sikit ya... kalau dah tengok keta tu kecik, dalam keta ada teady bear.... warna eksosori pinky pinky tu.... pikirlah....tu confirm keta pompuan.... tolonglah jangan blok keta kami!!!!!

24 comments:

nur anis said...

kalau macam ni, pagi-pagi dah berpeluh ni..

Myra Jay said...

Kalau Myra pun sakit hati.. Pernah kena jugak..

kakcik said...

Membacanya pun buatkan kakcik sakit dada!

Hasrina said...

i have the same problem ...aduh. kadang2 pagi2 dah lambat. kena tolak 2-3 buah keta. tapi i take its as exercise. nanti naik muscle kot. haha. always positive ok

Falsya said...

hari2 mcm nie boleh wat bad mood jer..ak laihkan tuh je dh makan masa..adehhh..sabar ye u..

Adylia Qarissa said...

hehehee..kesian...

dkna nak keluar p bank.. tengok2 ada 4 bijik blok kete..so naik opis sambung buat kerja :p

ieda said...

lorhhh macam mana nie ??? ;)

Azian Elias said...

siannya.. tolak dik tolak..

IntaNBerliaN said...

lorrr g block camnilah yg susah tu...

pinky said...

nur anis: ye lah dik.....berpeluh peluh ketiak...=P

pinky said...

Myra Jay: mmg sakit ati MJ...kalau bkn waktu nk g keja blh kawtim lg....

pinky said...

kakcik: huhuhu....rindu kat kakcik...dah abis kursus ke??

pinky said...

Hasrina: hehehe...xnak muscle...kihkihkihkih nk look feminin...=P

pinky said...

Falsya: tension tau gegurl!!

pinky said...

Adylia Qarissa: kan??? sakit ati bila kita nak cpt tp jd mcm ni....rasa baik smbg bt keja je...

pinky said...

ieda: huhuhu...terpaksalah tolok....tp sll ada yg baik ati tlg...

pinky said...

Azian Elias: kak yan....mehlah tlg...=P

pinky said...

IntaNBerliaN: huhuhu....tau tak pe...

Zila Zainal said...

ya ampun perangaai.. memang bule stress tiap2 hari cani. dorang ni pun satu, macam tak sayang keta pun ada kan. isk isk

pinky said...

@Zila Zainal

tulah pasal...

man said...

biasa alami..
paling masalah jika kereta auto..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

pergh... leh basah ketiak cm ne.. tp cnfirm ke keta kt belakang tu sume jantan2 yg punye :)

pinky said...

@man

kita keta auto...hehehe...

pinky said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

hahaha....bash ketiak...eeeee..

confirm keta lelaki!!!