Tuesday, June 5, 2012

Uniqlo...

aduyai.... berkenan giler nga seluar ni.... tapi rega tak berkenan langsung!!!




mahal dowh.... seluar macam ni reganya RM79 henggit kat Uniqlo.... huhuhu..... rasanya baik beli kat Kitschen yang 2lai RM89 tu.... hehehehe tapi jeans bukan skinny yang macam ni.... berbaloi tak kalau beli ni???


pikir punya pikir..... keputusannya.......TAK PAYAH BELI!!!

7 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

huhu...uniqlo jual brand dier, that's y kot mahal...hhehehe

Falsya said...

uniqlo mmg la harga x reasonable langsung..mahal tp xde kualiti.

Hasrina said...

yeke? penang tak de uniqlo. jadi tak tau. mcm tu p kitchen lah. hehe

pinky said...

YaYaNsMuM a.k.a YM: agaknyalah kot....rasanya klau dpt free baru merasa pakai uniqlo....huhuhu...

pinky said...

Falsya: tak de kualiti ker??? huhu xpnh beli lg...ari tu kbtulan lalu n msk terbkenan sluar tu....tapi idaklah teman membelinya....=P

pinky said...

Hasrina: tak de ya??? nt mst ada tu....dkt KL pun br jer ada....hehehe...

Myra Jay said...

Takpe anggap hadiah untuk diri sendiri, dah berkenan kang tak beli dok teringat pulak :)