Tuesday, June 12, 2012

Waris....

pagi semua.....kenyang sudahhhhh pekena nasi lemak nga nescafe huhuhuhu..... korang makan apa????


gambar nasi lemak dah selamat masuk perut....hehehehe.... lapar bangat sehhhh!!!! ni semua gara gara tak makan semalam.... pusing satu uptown tak jumpa parking.... so decide nak balik masak kononnya.... sekali balik umah terbongkang atas katil..... aduyai penat giler rasa....


macam ni hari hari boleh kurus ni.... hehehehe.... baru satu hari tak makan malam dah boleh kurus??? huhuhuhu alahhhhhhhhhh bagilah chance i ditimpa perasaan huhuhuhu.....


okayh.... semalam tertengok promote citer Waris.... ala yang sambung citer Kekasihku Seru dedulu tu.... korang layan tak??? best tau citer tu.... dalam slot seram kat TV3 rasanya citer tu jer yang paling best.... yang lain lain semua mengarut...=P


so, tak sabar nak tunggu hari Khamis ni.... selalu Khabir Baktiar punya citer tak mengecewakan kecuali yang Tiz  jadi Yaya@Sofia tu.... haippppp tak suka betul citer tu........



12 comments:

kakcik said...

Kakcik tak berapa layan cerita seram. Bukan sebab penakut, tapi memang tak suka. :)

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Afasz said...

sy sarapan susu anlene dengan roti bun je...

cite seram sy suka tp kene tgk reramai...baru syok

Zila Zainal said...

tak suka tengok cite hantu. sebab kita penakut! :P

Hasrina said...

minat sangattt kekasihku seru itu

pinky said...

kakcik: hehehe...ya ke??? sy klau tgk pun mesti berdua atau lagi ramai lg bgs...penakut jugak =P

pinky said...

Afasz: samalah xpnh tgk citer seram sesorang...hahhaha

pinky said...

Zila Zainal: ekekekeh.....jgn tgk sesorang...i pun penakut gak...tp kekasihku seru tu mmg best!!

pinky said...

Hasrina: haaaaa samalh kita....nt jgn lupa tgk waris ya....huhuhu....

Pen Biru said...

oo..sambungan kekasih ku seru..patutla sekarangni ada ulangan ptg2..rupanya nak bagi kita recall balik sbb drama tu dh lama..

Liza Razak said...

saya kalau cerita seram ni memang takut nak tengok..penakut!!

Falsya said...

xsuke tgk cita antu..xsuke sbb nnt terbwk2 time tido..hehe..